مقالات

ویژگی های دریل شارژی

ابزار صنعتی - خرید و قیمت دریل شارژی

دریل ابزاری الکتریکی است که در درجه اول برای دو منظور استفاده می شود. ابتدا سوراخهایی روی چوب ، دیوارها یا سایر سطوح سخت ایجاد میکنند. دوم آنها پیچ ها و اتصال دهنده ها را روی سطوح محکم می کنند. دریل بی سیم همانطور که از نام آن پیداست، یک دریل برقی بدون سیم است. دریل شارژی ابزاری است که به شما امکان می دهد بدون نیاز به منبع تغذیه در هر مکانی کار کنید. این یکی از مواردی است که شما برای پروژه های بزرگ مانند بازسازی آشپزخانه و کارهای کوچکتر مانند نصب وسایل و مونتاژ مبلمان به آن اعتماد خواهید کرد. جهت خرید انواع ابزار صنعتی ، ابزار برقی و دریل شارژی و برای اطلاع از قیمت دریل شارژی با برس ابزار تماس بگیرید.

هنگام خرید دریل شارژی باید به دنبال چه ویژگی هایی باشید؟

  • ولتاژ

با مشاهده ولتاژ ، می توانید درک کنید که یک دریل شارژی چقدر قدرتمند است. به زبان ساده ، ولتاژ بیشتر برابر با قدرت بیشتر است. بنابراین ، اگر فکر میکنید این دریل قرار است روی مواد سخت استفاده شود ، مطمئن شوید که یک مته ولتاژ بالا دارید.

دریل با ولتاژ پایین: این موردی است که برای مشاغل کوچک خانگی مناسب است. آنها معمولاً با باتری ۶ ولت تا ۱۲ ولت عرضه می شوند.

ولتاژ متوسط: دریل های بی سیم ۱۲ ولت تا ۱۸ ولت از محبوب ترین مدل ها هستند. آنها تقریباً برای همه انواع حفاری مناسب هستند، به غیر از مشاغل بسیار سنگین.

دریل های ولتاز بالا: متخصصانی مانند کارگران ساختمانی به یک دریل شارژی سنگین با قدرت و باتری بیشتر احتیاج دارند. به طور معمول این ولتاژها از ۱۸ ولت تا ۲۴ ولت هستند و واحدهای تخصصی وجود دارند که تا ۳۶ ولت می روند.

  • گشتاور

درجه ولتاژ همیشه یک تصویر واضح از کل قدرت دریل را به شما نمی دهد. اگر می خواهید روی سطح سخت تری حفاری کنید، به گشتاور بیشتری نیاز دارید. گشتاور نیروی پیچشی است که دریل قادر به اعمال آن بر روی سطح کار است. برای کارهای چوبی و سوراخکاری روی مواد نرم مانند پلاستیک، شما دیگر نگران گشتاور نباشید ، زیرا تقریباً همه دریل ها قادر به انجام چنین عملیاتی هستند. با این حال ، هنگام حفاری روی فلز ، بتن و سایر سطوح سخت، شما به گشتاور بیشتر نیاز دارید.

  • باتری ها

به دنبال دریل های شارژی باشید که باتری اضافی دارند. توقف دریل شارژی در وسط یک کار فشرده می تواند بسیار ناامید کننده باشد. بنابراین داشتن یک باتری اضافی آماده برای کار یک پاداش عالی است. اگر از دریل بی سیم عمدتا برای سطوح نرم استفاده می کنید، باتری می تواند بسیار طولانی تر شود. با این حال، حفاری مواد سخت می تواند باتری شما را خیلی سریع از بین ببرد.

مزایای دریل شارژی

  • یکی از نکات مهم دریل های قابل شارژ، فوق العاده راحت بودن آنها است. با مته بی سیم کار ساده و سریع است. تا زمانی که باتری شارژ دارد، میتوانید در هر جایی کار کنید، حتی اگر هیچ خروجی برق در این نزدیکی نباشد.
  • دریل های بی سیم مدرن بسیار قابل حمل هستند. اگر تا به حال از دریل برقی استفاده کرده اید، می دانید که آنها می توانند بسیار حجیم باشند و سیم از حرکت دادن دریل در نقاط تنگ تر جلوگیری می کند. دریل های شارژی به راحتی قابل حمل و قابل کنترل هستند و به راحتی در نقاط تنگ منتقل می شوند. مشاغلی که به جابجایی زیادی احتیاج دارند با دریل های شارژی بسیار راحت تر خواهند بود .

تماس با ما

در صورت به وجود آمدن هر گونه سوال درباره انواع ابزار صنعتی و ابزار برقی و نیاز به پشتیبانی و مشاوره می‌توانید به وسیله یکی از راه‌های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

جهت خرید و  اطلاع از قیمت انواع ابزار صنعتی ، مهندسی، ابزار برقی و دریل شارژی با برس ابزار همراه باشید.

آدرس :تهران خیابان امام خمینی جنب بیمارستان سینا کوچه میرزایی پلاک ۱۴

کد پستی: ۱۱۳۶۷۴۹۹۴۱

شماره فروشگاه برس ابزار : ۰۲۱۶۶۷۰۸۲۳۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.