مقالات

پیچ گوشتی شارژی

پیچ گوشتی شارژی - ابزار صنعتی - قیمت پیچ گوشتی شارژی- خرید ابزار برقی

پیچ گوشتی شارژی نمونه ای از پر مصرف ترین ابزارها در مراکز صنعتی می باشد که از آن برای باز و بسته کردن پیچ استفاده می شود. استفاده از این ابزار آسان بوده و همه افراد توانایی استفاده از آن را دارند. جهت خرید انواع ابزار صنعتی و مهندسی ،  ابزار برقی و پیچ گوشتی شارژی و همچنین اطلاع از قیمت پیچ گوشتی شارژی با برس ابزار تماس بگیرید.

مزایای پیچ گوشتی شارژی

  • مزایای بارز این وسیله صرفه جویی در زمان می باشد. این بدان معناست که در بازه زمانی بسیار کوتاه امکان باز و بسته کردن پیچ های زیادی را فراهم می کند. بنابراین سرعت انجام کار را به میزان زیادی بالا می برد.
  • این ابزار، قابل حمل بوده و جا به جایی آن آسان می باشد. اندازه این وسیله امکان حمل آسان آن را فراهم می کند.

انواع پیچ گوشتی شارژی بر اساس عملکرد

این ابزار بر اساس عملکرد به دو نوع مختلف تقسیم بندی می شود:

پیچ گوشتی شارژی الکتریکی

این مدل اندازه کوچکی دارد و از آن برای کارهای سبک استفاده می شود. اندازه کوچک این دستگاه حمل و جاسازی آن را آسان می کند.

پیچ گوشتی شارژی ضربه ای

این مدل برای فعالیت های سنگین و طولانی مورد استفاده قرار می گیرد. عملکرد این مدل به گونه ای است که نیروی اضافی شبیه به مته چکشی اعمال می کند. این امر سبب میشود پیچ ها با سرعت به داخل متریال هایی که سختی دارند فرو رود.

انواع مدل بر اساس منبع انرژی

منبع برق

نمونه های برقی به طور مستقیم به منبع انرژی برق متصل می شوند. در این نمونه نیازی به تعویض باتری و یا شارژ کردن دستگاه نیست. از این رو برای فعالیت های سنگین ساختمانی مناسب می باشد. این نمونه در ولتاژهای مختلف قابل دسترسی می باشد و ولتاژ دستگاه بر میزان توان خروجی دستگاه تاثیرگذار است. هرچه میزان ولتاژ بالاتر باشد، قدرت دستگاه بیش تر می شود. بنابراین می توان با توجه به نوع کاربرد، دستگاهی با ولتاژ مناسب انتخاب و مورد استفاده قرار داد.

شارژی

استفاده از پیچ گوشتی های شارژی نسبت به نمونه برقی بیش تر صورت گرفته و از محبوبیت بالاتری برخوردار می باشد. این نمونه نسبت به مدل برقی مزیت و برتری هایی دارد. قدرت این دستگاه با باتری تامین می شود. هرچه توان باتری بیش تر باشد، قدرت گشتاور بالاتر رفته و در نتیجه باز و بسته کردن پیچ با سرعت و قدرت بیش تری انجام میشود.آن چه که در انتخاب نمونه شارژی باید مورد توجه قرار گیرد، ظرفیت باتری است. هرچه ظرفیت باتری بیش تر باشد، زمان بیش تری کار کرده و قدرت آن نیز بیش تر میباشد. این مدل از قدرت بالایی برخوردار بوده و وزن آن ها سبک می باشد و هم چنین مدت زمان بیش تری شارژ نگه می دارند.

نکات مهم استفاده از پیچ گوشتی شارژی

  • توجه داشته باشید که در هنگام شروع کار با دستگاه در ابتدا از سرعت و گشتاور پایین شروع کنید و پس از گذشت مدت زمانی به تدریج آن را افزایش دهید. این کار به محافظت از سطح کار کمک می کند.
  • برای انتخاب این ابزار کاربردی علاوه بر مواردی که به آن ها اشاره شد، بهتر است مدل هایی انتخاب کنید که از قابلیت تنظیم سرعت برخوردار می باشند.
  • توجه داشته باشید از ریختن روغن و آب در درون دستگاه خودداری نمایید.

تماس با ما

در صورت به وجود آمدن هر گونه سوال درباره انواع ابزار آلات صنعتی و مهندسی و نیاز به پشتیبانی و مشاوره می‌توانید به وسیله یکی از راه‌های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

جهت خرید و اطلاع از قیمت انواع ابزار صنعتی و مهندسی و خرید ابزار برقی و پیچ گوشتی شارژی با برس ابزار همراه باشید.

آدرس :تهران خیابان امام خمینی جنب بیمارستان سینا کوچه میرزایی پلاک ۱۴

کد پستی: ۱۱۳۶۷۴۹۹۴۱

شماره فروشگاه برس ابزار : ۰۲۱۶۶۷۰۸۲۳۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.