مقالات

ابزار آلات نجاری

ابزار آلات نجاری - ابزار آلات نجاری

ابزار نجاری یکی از محبوب ترین انواع ابزارآلات در صنایع مختلف است. لوازم و وسایل چوبی از کاربردی ترین و متنوع ترین محصولات در زندگی مدرن امروزی به شمار می آیند. در این مقاله به معرفی انواع ابزار آلات نجاری می پردازیم. برای خرید و اطلاع از قیمت ابزار آلات نجاری و انواع ابزار صنعتی با  فروشگاه اینترنتی ابزار برقی صنعتی برس ابزار تماس بگیرید.

ابزار تراز کردن و یا رنده کردن در نجاری

یک غیر حرفه ای باید قاعدتا چوبی را خریداری کند که از قبل رنده شده باشد. زیرا رنده کردن کاری بسیار سخت و طاقت فرسا و وقت گیر است و جدای از این مسئله کاریست که هر نجاری قادر به انجام آن نبوده و نیاز به تمرین فراوان دارد. البته اغلب آماتورها علاقه ی زیادی به یافتن و آشنایی با ابزار رنده کردن چوب دارند چون به هر حال برای یک بار هم که شده مجبورند در طی فرایند ساخت تکه چوب ضخیمی را رنده کنند. اصولا رنده ها انواع مختلفی دارند از جمله رنده های قاچی و یک تیغ و دو تیغ ،پرداخت ، رنده دستگاه یا رنده بلند. این گونه رنده ها برای صاف کردن سطح چوب به کار می رود. دسته ی دیگری از رنده ها جهت فرم دادن یا شکاف زدن مورد استفاده قرار می گیرند.

میل لنگ یا دریل دستی

برای خرید دریل دستی بهتر است میل لنگی را انتخاب کنید که قسمت چماق آن چرمی می باشد این موضوع باعث میشود تا در حین نجاری دسترسی به نقاط دشوار نیز آسان گردد. همچنین ابزاری را انتخاب کنید که در آن حداقل ۸ میلی متر میله در آن قرار داشته باشد.

سوهان نجاری یا چوب ساب

این مدل از سوهان کارایی بیشتری در صنعت چوب دارد. از سوهان چوب برای تراش دادن و بریدن چوب استفاده می‌شود و با استفاده از آن می‌توان سطوح گوناگون و شکل دار چوب را سوهان کاری کرد. سوهان نجاری هم با توجه به شکل قطعات انواع مختلفی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به نیم گرد، گرد، قاشقی، سه گوش، چهار گوش، سردریلی و رنده‌ای اشاره کرد.‎‌

کاربرد اره ها در ابزار آلات نجاری

  • اره دستی که به واسطه ی تیغه ی وسیع آن می توان قطعات را به هر اندازه ای برش داد.
  • اره با تیغه ی نازک برای برش دقیق.
  • اره برای برش های کوچک که روی پایه نصب می گردد
  • اره منبت کاری برای اره کردن سطوح نازک
  • اره مدور
  • اره منبت کاری در نجاری که همان اره مویی است که طرز کار با آن به این صورت است که  که با دو دست به صورت افقی بر روی چوب کار می شود.

خرید و قیمت ابزار آلات نجاری:

در صورت به وجود آمدن هر گونه سوال درباره انواع ابزار آلات صنعتی و مهندسی و نیاز به پشتیبانی و مشاوره می‌توانید به وسیله یکی از راه‌های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

جهت خرید و اطلاع از قیمت انواع ابزار صنعتی و مهندسی و خرید ابزار برقی و ابزار آلات نجاری با برس ابزار همراه باشید.

آدرس :تهران خیابان امام خمینی جنب بیمارستان سینا کوچه میرزایی پلاک ۱۴

کد پستی: ۱۱۳۶۷۴۹۹۴۱

شماره فروشگاه برس ابزار : ۰۲۱۶۶۷۰۸۲۳۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.