مقالات

اره‌ پروفیل بر

اره‌ پروفیل بر - ابزارهای برقی

پروفیل بر ابزار آلاتی از دسته ابزارهای برقی هستند که عملیات برش فلزات را انجام می‌دهند، ساختار بدنه پروفیل برها از یک گیره نگه‌ دارنده و یک بازوی متحرک که بر روی آن موتور و دیسک برشی قرارمی‌گیرد تشکیل شده است.تیغه‌های برش وظیفه‌ی برش قطعات کار را بر عهده دارند که قطر آن‌ها معمولاً مابین ۳۰۰ میلی‌متر است و دارای ۸/۲ میلی‌ متر ضخامت می‌باشد، پروفیل برها می‌توانند تا قطر ۴۱۰ میلی‌متر نیز باشند. برای خرید و اطلاع از قیمت اره‌ های پروفیل بر و انواع ابزار صنعتی با  فروشگاه اینترنتی ابزار برقی صنعتی برس ابزار تماس بگیرید.

اره‌های پروفیل بر

اره‌های پروفیل بر به دلیل سهولت در جا به‌ جایی و امنیت و قدرت بیشتر آن‌ها نسبت به فرزهای آهنگری کاربرد وسیعی در ساختمان سازی دارند. گاها ممکن است کار برش پروفیل‌ها بسیار سخت بوده و خسته کننده باشد، در این مواقع فرزهای آهنگری گزینه مناسبی برای برش پروفیل های سخت نیستند ومی‌بایست از یک گزینه بهتر یعنی پروفیل براستفاده نمود. اره پروفیل بر عملیات برش سخت‌ترین پروفیل‌ها را به راحتی هرچه تمام‌تر و با امنیت بالا انجام می‌دهد.

نحوه کار با پروفیل بر

۱) در مرحله اول می بایست اطمینان حاصل کرد که اره در شرایط مناسبی قرار دارد و قادر به برش پروفیل می باشد، برای این منظور بهتر است پایه ی گیره اره ، کابل و سوئیچ را بررسی کنید .

۲) همیشه متناسب با محیط کار خود سیم برق این دستگاه را کوتاه و بلند کنید، چرا که بریده شدن این سیم ممکن است خطرات بسیار زیادی برای شما و اطرافیانی که نزدیک دستگاه قرار دارند داشته باشد .

۳) استفاده از تجهیزات ایمنی مانند عینک ، دستکش ، و لباس کار مانع از صدمه رسیدن به شما توسط قطعات برش خورد توسط دستگاه می شود ، لذا قبل از کار حتما موارد ایمنی را رعایت نموده و ایمنی خود را حفظ نمایید .

۴) قبل از شروع برش حتما محل برش روی قطعه را با ماژیک مشخص نموده و به ضخامت آن برای تخمین زمان برش دقت نمایید ، در صورتی که مدت زمان برش زیاد بود به منظور جلوگیری از داغ شدن محل کار چندین بار آن را از تیغه جدا کرده و مجددا شروع به برش نمایید

۵) یکی از نکات مهم استفاده ازاین نوع اره عدم استفاده این ابزار بر روی سطوح بتنی، فولادی ، سیمانی و حتی آلیاژ آلومینیومی است ، اگر چه این دستگاه توانایی برش این جنس از کار ها را دارد اما به دلیل اینکه ماموریت اصلی این دستگاه برش پروفیل است برش سایر مواد آن را کند کرده و ممکن است در برش های بعدی باعث صدمه رسیدن به کاربر شود .

خرید و قیمت انواع ابزارهای برقی  :

در صورت به وجود آمدن هر گونه سوال درباره انواع ابزار آلات صنعتی و مهندسی و نیاز به پشتیبانی و مشاوره می‌توانید به وسیله یکی از راه‌های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

جهت خرید و اطلاع از قیمت انواع ابزار صنعتی و مهندسی و خرید ابزار برقی و اره‌ پروفیل بر با برس ابزار همراه باشید.

آدرس :تهران خیابان امام خمینی جنب بیمارستان سینا کوچه میرزایی پلاک ۱۴

کد پستی: ۱۱۳۶۷۴۹۹۴۱

شماره فروشگاه برس ابزار : ۰۲۱۶۶۷۰۸۲۳۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.