مقالات

انواع ابزار های نجاری

ابزار های نجاری

کار با چوب کار ساده ای نیست ، به تجربه ، دانش نجاری و ابزار مناسب نیاز دارد. امروزه به لطف توسعه فناوری های پیشرفته و ابزارهای کارآمدتر ، برای تازه کارها ساده تر و در دسترس تر شده است .فروشگاه برس ابزار یکی از بهترین ابزارفروشی می باشد که انواع ابزارآلات را عرضه می کند و شما را با ابزار آلات نجاری آشنا می کند.  چه ساخت وسایل ، در خانه باشد ، چه برای تولیدات پیشرفته در کارگاه و چه برای تعمیرات مختلف ، ابزارهایی متناسب با نیاز شما وجود دارد. با این حال ، مهم است که ابزارهای خود را نیز متناسب با مهارت و توانایی خود در استفاده بهینه از آنها انتخاب کنید. در اینجا راهنمای ابزارهای ضروری برای ساخت چوب آورده شده است. برای خرید و اطلاع از قیمت ابزار های نجاری و انواع ابزار صنعتی با  فروشگاه اینترنتی ابزار برقی صنعتی برس ابزار تماس بگیرید.

انواع ابزار های نجاری

اره برقی

اره برقی تمام عملیات برش روی چوب را ساده می کند. می توانید از آن برای برش یک میز یا هر سطح دیگر از چوب ، پی وی سی یا حتی پلاستیک استفاده کنید. انتخاب اره برقی چندین ویژگی را ارائه می دهد و بیشتر مناسب برش های کوچک است.

سنباده

سنباده ابزاری کاملاً کاربردی برای صیقل دادن و صاف کردن سطح است. در نجاری و به خصوص در بین آماتورها ، یک سنباده  عملی تر است زیرا امکان انجام کارهای کوچک را برای یک نتیجه مطلوب ، سریع و بدون تلاش زیاد فراهم می کند. بسته به وظایفی که باید انجام شود، سنباده های مختلفی برای انتخاب وجود دارد، اگر احساس می کنید بدون سختی زیاد می توانید چند مجموعه چوبی بسازید، ممکن است وقت آن رسیده باشد که ابزار خود را با ابزارهای پیچیده تری تکمیل کنید. اره گرد داشتن به شما امکان می دهد تا برشهای مستقیم و زاویه های مناسب طراحی کنید اره گرد قابل حمل به راحتی از اره برقی استفاده می شود.

 روتر

روتر دستگاهی چند منظوره است که در بین متخصصان بسیار محبوب است.  این به شما امکان می دهد انواع مختلفی از اتصالات را با سهولت بیشتری برقرار کنید.  شما به عنوان یک حرفه ای به بهترین، قوی ترین، جامع ترین و استفاده آسان از تجهیزات نیاز دارید.  انتخاب تجهیزات مناسب ضروری است، زیرا سرمایه گذاری های قابل توجهی صورت می گیرد و استفاده مکرر از این دستگاه ها به بالاترین کیفیت نیاز دارد. انتخاب شما عمدتا به کاری که می خواهید انجام دهید بستگی دارد. مورد اول برای انجام کارهای نجاری،  برش چوب مقاطع بزرگ ایده آل است. اره بیشتر مناسب تزیینات ، صنایع دستی و برش حروف است . شما با توجه به کارهایی که باید انجام شود ، دستگاه مدنظر را انتخاب می کنید.  از دستگاه برش برقی برای  نازک شدن سطح استفاده می شود.

سرویس و نگهداری ابزار آلات صنعتی

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که پس از مدتی استفاده از لوازم برقی تغییراتی در عملکرد آن دیده شده است. مواردی از قبیل تغییر صدای کارکرد دستگاه، بوی نامطبوع، قفل شدن چرخ دنده و …. برای پیشگیری از این قبیل موارد و کم کردن استهلاک دستگاه می توان کارهای زیر را انجام داد:

  • خرید دستگاه مرغوب از فروشگاه برس ابزار
  • استفاده از زغال نرم و مناسب به منظور کاهش سایش نامتقارن آرمیچر
  • سرویس ماهیانه با استفاده از اسپری های روان کننده مانند DW40
  • جلوگیری از رسیدن رطوبت به دستگاه
  • استفاده متناوب از دستگاه و استراحت دادن در فواصل زمانی
  • گریس کاری برای دستگاه ها با قابلیت چکشی تخریبی مانند دریل بتن کن و چکش های تخریب

خرید و قیمت انواع ابزار های نجاری و ابزار برقی :

در صورت به وجود آمدن هر گونه سوال درباره انواع ابزار آلات صنعتی و مهندسی و نیاز به پشتیبانی و مشاوره می‌توانید به وسیله یکی از راه‌های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

جهت خرید و اطلاع از قیمت انواع ابزار صنعتی و مهندسی و خرید ابزار برقی و انواع ابزار های نجاری با برس ابزار همراه باشید.

آدرس :تهران خیابان امام خمینی جنب بیمارستان سینا کوچه میرزایی پلاک ۱۴

کد پستی: ۱۱۳۶۷۴۹۹۴۱

شماره فروشگاه برس ابزار : ۰۲۱۶۶۷۰۸۲۳۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.