مقالات

دستگاه پولیش

دستگاه پولیش - ابزار برقی

تعداد زیادی از افرادی که به صنعت خودرو علاقه مند هستند و آن را به عنوان شغل خود انتخاب می کنند سعی دارند که در کنار علاقه در کار خود بهترین نیز باشند. عوامل مختلفی مانند باران های اسیدی، برخورد شاخه های درختان، پرتاب سنگریزه از سطح جاده و … باعث آسیب به بدنه خودرو می شود و خط و خش های با عمق مختلف روی سطح بدنه ایجاد می کند. دستگاه پولیشر وسیله ای  برای جلا دادن، پولیش کردن و ترمیم سطح آسیب دیده میباشد. با توجه به میزان و نوع خط و خش دستگاه پولیش همراه مواد و پد پولیش مناسب انتخاب می شود.جهت خرید انواع ابزار صنعتی و مهندسی، ابزار برقی و دستگاه پولیش و همچنین اطلاع از قیمت انواع پولیش با برس ابزار تماس بگیرید.

دستگاه پولیش

دستگاه پولیشر مخصوص و حرفه ای خودرو بر اساس نوع حرکت و اندازه صفحه نگهدارنده به دسته بندی های مختلف، چرخشی، دوال اکشن و آیبرید تقسیم می شود. عوامل دیگری مانند توان مصرفی، شرکت سازنده، سرعت گردش نیز در دسته بندی و انتخاب دستگاه پولیشر موثر است.

انتخاب بهترین دستگاه پولیش

کار با دستگاه ها و مواد شیمیایی در کارگاه های خودرو کار بسیار تخصصی می باشد و یکی از مهمترین و کاربردی ترین ابزار در این حوزه دستگاه پولیشر میباشد. زمانی که بدنه خودروی شما دچار آسیب می شود دستگاه پولیشر دیگر جای تمام نگرانی های شما را از برگرداندن بدنه به مانند روز اول پر می کند. اما نکته مهمی که باید در نظر بگیریم انتخاب دستگاه مناسب و فرد متخصص برای انجام کار پولیشر می باشد.

دستگاه پولیش اوربیتال

نوع حرکت دستگاه پولیشر اوربیتال به صورت کاملا تصادفی می باشد و روی یک نقطه خاص تمرکز نمی کند و برای افرادی که تازه کار هستند بسیار مناسب می باشد. این مدل دستگاه به دلیل نوع حرکت به هیچ عنوان باعث ایجاد هولوگرام نمی شود.

دستگاه پولیش چرخشی (روتاری)

دستگاه پولیشر روتاری حین حرکت روی یک نقطه تمرکز دارد و به همین دلیل گرمای زیادی حین کار تولید می کند و کار با آن نیاز به مهارت و تخصص دارد. حرکت به صورت دایره ای این دستگاه باعث می شود که میزان لایه برداری بیشتر شود.

کاربرد دستگاه پولیش

براق کردن محصول به وسیلی لایه برداری ، یکی از کارهای رایج در صنعت به خصوص در پرداخت کاری می‌باشد. به این عمل پولیش کاری نیز گفته می‌شود. در پولیش کاری از ابزارها و قطعات مختلفی با کاربرد‌های مختلفی استفاده می‌شود. دستگاه پولیشر ، یکی از ابزارهای مورد استفاده در پولیش کاری می‌باشد. عملکرد و همچنین شکل ظاهری این محصول همانند دستگاه سنگ فرز می‌باشد با این تفاوت که دور این دستگاه کمتر از سنگ فرز می‌باشد.

خرید و قیمت دستگاه پولیش

در صورت به وجود آمدن هر گونه سوال درباره انواع ابزار آلات صنعتی و ابزار برقی و نیاز به پشتیبانی و مشاوره می‌توانید به وسیله یکی از راه‌های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

جهت خرید و  اطلاع از قیمت انواع ابزار صنعتی، مهندسی، ابزار برقی و دستگاه پولیش با برس ابزار همراه باشید.

آدرس :تهران خیابان امام خمینی جنب بیمارستان سینا کوچه میرزایی پلاک ۱۴

کد پستی: ۱۱۳۶۷۴۹۹۴۱

شماره فروشگاه برس ابزار : ۰۲۱۶۶۷۰۸۲۳۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.