مقالات

کاربرد انواع پیستوله رنگ پاش

پیستوله رنگ پاش - ابزار برقی

شناخت کاربرد انواع پیستوله می تواند در انتخاب نوع مناسب آن به شما کمک کند. پیستوله برقی و بادی ابزارهای هستند که می توانند در رنگ آمیزی چوب به شما کمک کنند و با توجه به اینکه پیستوله های موجود در بازار بسیار متنوع هستند، این دو ابزار یعنی پیستوله برقی و بادی گزینه بسیار مناسبی برای شما می باشند. ممکن است که شما برای انتخاب این محصول و انجام کارتان دچار سردرگمی شوید، اما نگران نباشید، در این مقاله ما به مبحث کاربرد انواع پیستوله رنگ پاش میپردازیم. جهت خرید انواع ابزار صنعتی و مهندسی، ابزار برقی و همچنین اطلاع از قیمت آن ها با برس ابزار تماس بگیرید

کاربرد پیستوله رنگ پاش

پیستوله یک ابزار مناسب برای اجرای انواع مختلف رنگ است که به وسیله اساتید مورد استفاده قرار می گیرد. از این وسیله علاوه بر چوب می توانید برای رنگ آمیزی خودرو، دیوار، فلز و غیره استفاده کنید. با استفاده از پیستوله شما می توانید با سرعت بالا و همچنین جلوگیری از هدر رفت انرژی و با کیفیت بالا رنگ آمیزی مورد نظرتان را انجام دهید.

کاربرد انواع پیستوله بادی و برقی

کاربرد پیستوله بادی به این صورت است که هوای مورد نیاز خود را از طریق کمپرسور هوا و شلنگ هوا تامین می کند.

کاربرد پیستوله برقی به این صورت است که نیروی مورد نیاز برای پاشش رنگ از طریق پمپاژ رنگ به سمت نازل و یا تولید فشار هوا به صورت مستقیم از طریق موتور و بدون مخزن ایجاد می شود. لازم به ذکر است که بیشتر پیستوله های برقی نیز از فشار باد نیز برای پاشش رنگ استفاده می کنند.

کاربرد انواع پیستوله

برای رنگ کاری در کارگاه رنگ کاری اگر نقاش تمامی مراحل کار را از ابتدا تا انتها انجام می دهد؛ استفاده از پیستوله برقی پیشنهاد نمی‌شود. شما می‌توانید برای انجام عمل رنگ کاری از کمپرسور هوا، شیلنگ و پیستوله استفاده کنید. برای استفاده از شلنگ هوا نیز توصیه می شود که از شیلنگ های فنری استفاده نکنید به این علت که این شلنگ ها در برابر مواد شیمیایی رنگ مقاومت بالایی ندارند و به راحتی نیز سوراخ می شوند. شما می توانید از شلنگ های صنعتی برای انجام این کار استفاده کنید که عمر بالایی نیز خواهند داشت.

رنگ کاری خارج از کارگاه رنگ کاری

اگر برای انجام رنگ کاری باید به خارج از کارگاه خود مراجعه کنید توصیه می‌شود که از پیستوله برقی برای این کار استفاده کنید. به این علت که کمپرسور هوا و تجهیزات آن باید با استفاده از یک وسیله حمل و نقل مناسب مانند وانت انجام شود مخصوصاً اگر کمپرسور ۱۰۰ لیتری به بالا داشته باشید، به همین دلیل استفاده از پیستوله برقی که دارای وزنی بین ۴ تا ۵ کیلوگرم می باشد برای شما راحت تر است.

مقایسه کاربرد و امکانات پیستوله برقی و بادی

اگر می خواهید رنگ کاری را به صورت حرفه ای انجام دهید باید از پیستوله ای استفاده کنید که امکان تغییر تنظیمات و شرایط پاشش در آن فراهم باشد و در این رابطه باید گفت که امکانات پیستوله بادی برای سفارشی سازی تنظیمات از پیستوله برقی بیشتر است. در صورت استفاده از پیستوله بادی شما میتوانید از سه تنظیم، مقدار خروجی رنگ، مقدار خروجی هوا و گستردگی پاشش استفاده کنید.

خرید و قیمت انواع ابزار صنعتی و مهندسی، ابزار برقی

در صورت به وجود آمدن هر گونه سوال درباره انواع ابزار صنعتی و ابزار برقی و نیاز به پشتیبانی و مشاوره می‌توانید به وسیله یکی از راه‌های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

جهت خرید و  اطلاع از قیمت انواع ابزار صنعتی ، مهندسی، ابزار برقی با برس ابزار همراه باشید.

آدرس :تهران خیابان امام خمینی جنب بیمارستان سینا کوچه میرزایی پلاک ۱۴

کد پستی: ۱۱۳۶۷۴۹۹۴۱

شماره فروشگاه برس ابزار : ۰۲۱۶۶۷۰۸۲۳۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.