مقالات

معرفی انواع صفحه برش فرز

انواع صفحه برش فرز - صفحه سنگ بر - صفحه مینی فلاپ

یکی از پرکاربردترین و پرمصرف ترین لوازم الکتریکی و برقی در بسیاری از صنایع، دستگاه سنگ فرز می باشد که این دستگاه از کارایی بسیار بالایی برخوردار بوده و امروزه می توانید استفاده آن را در بسیاری از صنایع از جمله نجاری، خودروسازی و صنعت ساختمان سازی مشاهده کنید. یکی از مهمترین و حتی اصلی ترین تجهیزات مربوط به این دستگاه را صفحه برش فرز تشکیل داده است که هر گونه برش و ساییدگی را میتواند بر روی سطوح مختلف به وجود آورد. شما می توانید برای کسب اطلاعات مورد نیاز در خصوص انواع صفحه برش فرز مانند: صفحه مینی فلاپ ، صفحه سنباده و صفحه سنگ بر ،مقاله ما را دنبال کنید. برای خرید و اطلاع از قیمت انواع صفحه برش فرز و انواع ابزار صنعتی با  فروشگاه اینترنتی ابزار برقی صنعتی برس ابزار تماس بگیرید.

معرفی صفحه و دستگاه سنگ فرز

همانطور که در بخش قبلی نیز به این امر اشاره شد، یکی از مهمترین و اصلی ترین تجهیزات و اجزای دستگاه سنگ فرز بوده و امروزه می توانید تنوع بسیار بالایی از صفحه برش فرز را در ویترین بسیاری از فروشگاه ها مورد مشاهده قرار دهید. هر یک از صفحه برش فرز از دانه های بسیار ریز سایشی تهیه و ساخته می شوند که این ذرات در برخورد با سطوح مورد نظر مورد اصطکاک واقع شده است که به مرور زمان این ذرات از بین رفته و بایستی با ذرات یا دانه بزرگتر دیگری جایگزین شود. هر کدام از انواع آن قابلیت نصب بر روی دستگاه را داشته و شما می توانید با خرید صفحات بسیار متنوع از صفحه برش سنگ، از این دستگاه در تمام کارهای مورد نظر خود استفاده کنید.

انواع صفحه برش فرز

صفحه برش فرز را می توان با توجه به نوع کارایی و کاربرد خود به انواع بسیار مختلف تقسیم بندی کرد که هر یک از انواع صفحه برش فرز توسط شرکت های بسیار معروف جهانی تهیه و طراحی می شوند و امروزه خریداران یکی از انواع صفحه برش فرز می توانند از میان تنوع این برندها یکی را انتخاب کرده و آن را مورد استفاده قرار دهند.

صفحه مینی فلاپ :

صفحه مینی فلاپ ،صفحه برش فرز از پندین سنباده ای تشکیل شده است که به شکل مورب بر روی هم قرار گرفته اند و از بهترین انواع آن به شمار می آید که عملکرد بسیار ساده و راحتی را داشته است.

صفحه سنباده :

از دیگر مهمترین انواع صفحه برش می توان به صفحه های سنباده ای اشاره کرد که برای دستگاه های مینی فرز بسیار مناسب بوده و شما می توانید از این محصول برای سطوح بسیار مختلفی استفاده لازم را داشته باشید.

صفحه سنگ بر :

پرفروش ترین انواع صفحه برش می توان به صفحه سنگ بر اشاره کرد که از این صفحه برای برش و ساییدن هرگونه سطوح سنگی استفاده می شود که در قطرهای بسیار مختلف از جمله ۱۱۵،۱۸۰ و ۲۱۰ میلیمتری تهیه شده و برای سنگ هایی که ضخامت آن ها بین ۱.۵ تا ۲.۵ هستند بسیار مناسب میباشد.

صفحه های پروفیل بر :

صفحه های پروفیل بر نیز یکی دیگر از پرکاربردترین انواع صفحه برش بوده برای برش هرگونه صفحه پروفیلی مرود استفاده قرار گرفته و در ساخت قوطی، لول و پروفیل های ساختمانی می توان شاهد استفاده از صفحه باشیم.

نکات ایمنی در استفاده از صفحه های برش

  • برای هر سطوحی از صفحه مناسبی استفاده کنید.
  • پیچ نصب صفحه را بیش از حد طبیعی سفت نکنید.
  • به هیچ عنوان از صفحه های برشی ترک برداشته استفاده نکنید.
  • حتما در استفاده از این دستگاه از وسایل ایمنی استفاده کنید که از مهمترین این لوازم می توان به عینک، دستکش، محافظ گوش و کفش ایمنی استفاده اشاره کرد.
  • حتما به میزان دور دستگاه خود و میزان دور صفحه برشی توجه لازم را داشته باشید
  • در هنگام برش سطوحی به هیچ وجه از ضربه های ناگهانی استفاده نکنید.
  • تجهیزات ایمنی نصب شده بر روی سنگ فرز را به هیچ عنوان برندارید.

نحوه عملکرد انواع صفحه برش فرز

نحوه عملکرد هر یک از آن ها با یکدیگر بسیار متفاوت می باشد چرا که هر کدام از آنها با داشتن ویژگی های به خصوصی می تواند عملکرد بسیار بالایی داشته باشد. در نظر داشته باشید که برای هرگونه ساییدن از صفحه فرز منحصر به آن استفاده لازم را داشته باشید چرا که در غیر این صورت صفحه برش دچار آسیب خواهد شد.

خرید و قیمت ابزار آلات صنعتی

در صورت به وجود آمدن هر گونه سوال درباره انواع ابزار آلات صنعتی و مهندسی و نیاز به پشتیبانی و مشاوره می‌توانید به وسیله یکی از راه‌های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

جهت خرید و اطلاع از قیمت انواع ابزار صنعتی و مهندسی و خرید ابزار برقی با برس ابزار همراه باشید.

آدرس :تهران خیابان امام خمینی جنب بیمارستان سینا کوچه میرزایی پلاک ۱۴

کد پستی: ۱۱۳۶۷۴۹۹۴۱

شماره فروشگاه برس ابزار : ۰۲۱۶۶۷۰۸۲۳۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.