مقالات

پروفیل آلومینیوم

ابزار برقی - پروفیل آلومینیوم - خرید و قیمت - ابزار آلات صنعتی

استفاده از فلزات گوناگون برای استحکام و مقاومت بیشتر ساختمان‌ ها از جمله این موارد است و آلومینیوم نیز جزو پرکاربردترین فلزاتی محسوب می‌ شود که در ساخت و ساز و در بخش‌ های مختلف ساختمانی مورد استفاده قرار می‌ گیرد. آلومینیوم یکی از سبک‌ ترین فلزات در جهان محسوب می‌ شود و میتوان گفت تقریبا سه برابر سبک‌ تر از آهن؛ اما بسیار قوی‌ تر با انعطاف پذیری بیشتر و مقاومت بالاتر است. شما می توانید برای کسب اطلاعات مورد نیاز در خصوص پروفیل آلومینیوم مقاله ما را دنبال کنید. برای خرید و اطلاع از قیمت پروفیل آلومینیوم و  انواع ابزار آلات صنعتی با  فروشگاه اینترنتی ابزار برقی صنعتی برس ابزار تماس بگیرید.

پروفیل آلومینیوم

پروفیل‌ های آلومینیومی از جمله تولیدات این فلز است که کاربری‌ های متنوعی هم در ساختمان و هم در صنایع مختلف داشته و جزو فلزات پر مصرف محسوب می‌شود. سبک و با دوام بودن و همچنین قیمت مناسبی که آلومینیوم نسبت به سایر فلزات دارد هم باعث شده تا میزان استقبال از این فلز نیز در صنایع مختلف بالاتر برود. ضمن اینکه آلومینیوم به خوبی در برابر خوردگی روکش‌ هایی با عملکرد و استحکام بالا مقاومت داشته و برای همین هم کاربردهای بسیاری را می‌ توان از این فلز انتظار داشت.

کاربرد پروفیل آلومینیوم

علاوه بر دوام، وزن سبک و ضد زنگ بودن این فلز، می‌توان به شکل‌دهی راحت‌تر آن نیز اشاره کرد. برای همین می‌توان از این فلز برای کاربردهای مختلف در شکل‌ها و طرح‌های مختلف بهره برد. همچنین این فلز دوستدار طبیعت و محیط‌ زیست بوده و به خوبی می‌ توان آلومینیوم را بازیافت و مجدد با همان کیفیت محصول مورد نظر را تولید کرد. یکی از پراستفاده‌ ترین کاربردهایی که پروفیل آلومینیوم دارد در صنعت در و پنجره‌ سازی است و در و پنجره‌ای که با کمک این فلز ساخته می ‎‌شود به خوبی در برابر هدر رفت انرژی مقاوم بوده و پنجره‌ های دو جداره‌ ای که در حال حاضر تولید می‌شود از جنس آلومینیوم هستند.

مزایای پروفیل آلومینیوم

اما مزیت‌ های آلومینیوم به آنچه گفته شد خلاصه نمی‌ شود و آلومینیوم دارای خواص و ویژگی‌ های بسیار دیگر هم هست. برای همین هم می‌ تواند به خوبی برای کاربردهای گوناگون مورد استفاده قرار گیرد. چون این فلز می‌ تواند به راحتی پردازش شود و هم زمانی که گرم است و هم زمانی که سرد است این قابلیت را می‌ توان در آن یافت. ضمن اینکه آلومینیوم آتش نمی‌ گیرد و به رنگ ویژه‌ ای نیاز ندارد و بر خلاف پلاستیک، سمی نیست. در نتیجه برای بسیاری از ساخت و سازها از جمله ساختمان سازی از آن به عنوان یک گزینه برتر یاد شده و انتخاب می‌شود.

آلومینیوم، فلز محبوب ساختمان‌ سازی

با وجود آنکه آلومینیوم و آلیاژهای آن رسانایی حرارتی بالایی دارند و با اینکه نسبت به فولاد در دمای پایین‌ تری ذوب می‌شوند اما در صورت مجاورت با آتش دمای آنها کندتر افزایش پیدا می‌ کند. به همین دلیل هم در ساختمان‌ سازی مورد استفاده بسیار قرار گرفته و احتمال آتش‌ سوزی را کاهش می‌ دهد. این موضوع موجب شده تا آلومینیوم در کنار سایر خواص دیگری که دارد مورد توجه در صنایع گوناگون از جمله ساختمان‌ سازی نیز قرار گیرد.

راهکارهای تشخیص پروفیل آلومینیومی مرغوب

از آنجایی که پروفیل‌ ‎های آلومینیومی دارای روکش‌ بوده و ارزیابی و بررسی دقیق آنها کار ساده‌ای نیست. یکی از ساده‌‌ ترین روش‌های شناخت درست پروفیل آلومینیومی در این است که به ضخامت آن توجه داشته باشید. چون این موضوع در استحکام، دوام و طول عمر آن بسیار اثرگذار خواهد بود. اندازه ضخامت پروفیل آلومینیوم براساس میکرومتر مشخص می‌ شود. برای همین اندازه‌گیری آن کار ساده‌ای نیست. درنتیجه برای آنکه با اطمینان بتوانید خرید کنید این محصول را از مراکزی سفارش دهید که کالای استاندارد به فروش می‌ رساند و مراکز قابل اطمینانی محسوب می‌ شوند.

برای آنکه متوجه شوید پروفیل آلومینیومی که انتخاب می‌کنید دارای کیفیت خوبی است یک راهکار ساده دارد و آن هم توجه به بخش برشی است بر روی پروفیل خورده است. هرچقدر این برش تمیزتر و بهتر صورت گرفته باشد و همچنین محل برش آلومینیوم دارای براقی و روشنی بهتر و بیشتری باشد می‌ توانید اطمینان پیدا کنید پروفیل آلومینیومی از کیفیت مطلوبی بهره‌مند است.

خرید و قیمت پروفیل آلومینیوم و ابزار آلات صنعتی و ابزار برقی

در صورت به وجود آمدن هر گونه سوال درباره انواع ابزار آلات صنعتی و مهندسی و نیاز به پشتیبانی و مشاوره می‌توانید به وسیله یکی از راه‌های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

جهت خرید و اطلاع از قیمت انواع ابزار صنعتی ، پروفیل آلومینیوم و مهندسی و خرید ابزار برقی با برس ابزار همراه باشید.

آدرس :تهران خیابان امام خمینی جنب بیمارستان سینا کوچه میرزایی پلاک ۱۴

کد پستی: ۱۱۳۶۷۴۹۹۴۱

شماره فروشگاه برس ابزار : ۰۲۱۶۶۷۰۸۲۳۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.