مقالات

انواع کیت های اور فرز نجاری

کیت های اور فرز نجاری - ابزار آلات مهندسی - خرید ابزار برقی

اورفرز دستگاهی کاربردی است که نجاران از آن برای ساخت هنرهای چوبی زیبا و متفاوت استفاده می‌ کنند. از این ابزار نجاری می‌ توان برای پروژه‌ های مختلفی از جمله پرداخت، برش سطوح، برش لبه و برش از روی الگوها استفاده کرد. با ما همراه باشید تا در ادامه با بهترین کیت ‌های اور فرز نجاری که بعد از تحقیق و آزمایش معرفی شده‌اند، آشنا شوید. پس از خواندن این مطلب با اطلاعاتی که به دست آورده‌اید به کارایی و درجه اهمیت این ابزار پی خواهید برد و قادر هستید تا متناسب با نوع کارتان ابزاری مناسب خریداری کنید. برای خرید و اطلاع از قیمت انواع کیت های اور فرز نجاری و انواع ابزار آلات صنعتی و مهندسی با  فروشگاه اینترنتی ابزار برقی صنعتی برس ابزار تماس بگیرید.

انواع کیت های اور فرز نجاری

کیت اور فرز پورتر کابل

از نظر راحتی و عملکرد هیچ دستگاهی نمی‌ تواند بهتر از اورفرز پورتر کابل مدل ۸۹۳PK  باشد. درست است که این اور فرز از دیگر مدل‌ های معرفی شده گرانتر است اما ارزش هزینه کردن را دارد. یک اورفرز نسبتا بی صدا و قوی که تمام ویژگی‌ های مورد نیاز یک نجار را دارد. از جمله ویژگی‌ های منحصر به فرد این کیت اورفرز سیم ۳ متری آن است که برای استفاده از آن نیاز به سه راهی پیدا نخواهید کرد و دکمه قفل اسپیندل برای حفظ ایمنی موتور و در عین حال شل کردن کولت؛ یعنی برای تعویض تیغه تنها به یک آچار نیاز دارید. اگر یک کیت اورفرز ترکیبی وجود داشته باشد که دیگر برندها بخواهند با آن رقابت کنند، همین دستگاه است.

کیت اورفرز بوش

کیت اورفرز بوش مدل ۱۶۱۷EVS ارزشمند بودن خود را نه با قیمت بلکه با ارائه ترکیبی از کیفیت اجرا و مهندسی نشان میدهد. موتور سرعت متغیر دستگاه اورفرز ۱۶۱۷EVS به نرمی شروع به کار می‌ کند و هنگامی که تحت بارگذاری است به خوبی کار می‌ کند. این دستگاه هنگامی که روی یک پایه ثابت قرار گرفته باشد چه با دست چه روی میز به خوبی کار می‌ کند. یکی از ویژگی‌ های برتر این کیت اورفرز پایه نفوذی آن است.

کیت اور فرز ترکیبی میلواکی

اور فرز ترکیبی میلواکی مدل ۵۶۱۶-۲۴ یک دستگاه نجاری بسیار محکم و قوی است با موتور قوی و بادوامی که در دست زیاد بزرگ به نظر نمی‌ رسد. موتور ۲-۱/۴ hp بسیار قوی است و اگر تحت بار کاری مناسبی قرار گیرد احتمال قطع شدن موتور در آن بسیار کم است با این وجود موتور هنگام شروع خیلی سریع تر از دستگاه‌ های معرفی شده در این لیست به حداکثر سرعت میرسد. پایه ثابت این اور فرز دارای یک تنظیم کننده روی میز و دو مدل دسته متفاوت است. به علاوه دکمه عمق سنج آن بسیار دقیق است.

کیت اور فرز دیوالت

کیت اور فرز دیوالت مدل DW618PK در بین ابزارهای برقی نجاری حرفه‌ ای یک دستگاه قوی و محکم است. موتور دستگاه به نرمی شروع به کار می‌ کند و به اندازه‌ای قوی است که می‌ توان هر نوع فرزکاری را از آن انتظار داشت. از جمله ویژگی‌ های منحصر به فرد این ابزار که آن را از ابزارهای دیگر متمایز ساخته است حلقه تنظیم ارتفاع آن است.

کیت اور فرز ترکیبی هیتاچی

اورفرز هیتاچی مدل KM12VC یکی دیگر از ابزارهای ارزشمند نجاری با ویژگی‌های منحصر به فردی چون کیف حمل محکم و موتور ۲-۱/۴ hp است. اورفرز هیتاچی مدل KM12VC یکسری از ویژگی های معرفی شده در موارد بالا را ندارد به همین دلیل برای خریدارانی که نمی‌خواهند زیاد هزینه کنند گزینه خوبی است.

خرید و قیمت ابزار آلات صنعتی و ابزار برقی

در صورت به وجود آمدن هر گونه سوال درباره انواع ابزار آلات صنعتی و مهندسی و نیاز به پشتیبانی و مشاوره می‌توانید به وسیله یکی از راه‌های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

جهت خرید و اطلاع از قیمت انواع ابزار آلات صنعتی و مهندسی و خرید ابزار برقی با برس ابزار همراه باشید.

آدرس :تهران خیابان امام خمینی جنب بیمارستان سینا کوچه میرزایی پلاک ۱۴

شماره فروشگاه برس ابزار : ۰۲۱۶۶۷۰۸۲۳۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.