مقالات

ویژگی‌های دریل شارژی

دریل شارژی کرون | خرید دریل شارژی کرون | فروشگاه اینترنتی ابزار برقی صنعتی برس ابزار

دریل چیست؟ وقتی از دریل صحبت می‌کنیم یعنی می‌خواهیم روی سطحی مانند دیوار، چوب، ام دی اف، فلز و … سوراخ کاری انجام دهیم. این وسیله از دسته ابزارآلاتی است که با ایجاد صدای زیاد کار می‌کند. حال اگر مجبور باشید با اینوسیله کار کنید ولی به نیروی برق دسترسی نداشته باشید چه می‌کنید؟ در این صورت وجود ابزارآلات بی سیم و شارژی بسیار کاربردی خواهند بود. هر کدام از دریل‌های شارژی، ویژگی‌هایی دارند که باعث می‌شوند در موارد خاصی بیشتر به کار گرفته شوند. در ادامه به معرفی برخی از این ویژگی‌ها می‌پردازیم تا بتوانیم به درستی از هرکدام استفاده کنیم. در ادامه به کاربرد و ویژگی‌های دریل شارژی کرون می پرازیم و برای خرید و اطلاع از قیمت انواع ابزار آلات صنعتی و مهندسی و ابزار برقی با فروشگاه اینترنتی ابزار برقی صنعتی برس ابزار تماس بگیرید.

دریل برقی بهتر است یا دریل شارژی کرون

بهتر است بپرسیم دریل بی سیم بهتر است یا دریل سیم دار؟ هر کدام از این دو دستگاه با استفاده از نیروی برق کار می‌کنند؛ اما با این تفاوت که نوع شارژی دریل‌ها نیروی برق را در خود ذخیره کرده و نیازی به استفاده از سیستم برق شهری مستقیم ندارند. حال اینکه کدام دریل بهتر است، باید درابتدا بدانیم هدف و نیاز ما از استفاده از دریل چیست؟

عملکرد دریل‌های برقی یا سیم دار بسیار پرقدرت تر از دریل‌های بی سیم و شارژی است. همین دلیل باعث می‌شود که حمل و نقل این دسته از دریل‌ها به سختی انجام شود؛ اما این دریل‌ها برای انجام کارهای سنگین که با استفاده از قدرت زیاد انجام می‌شوند بسیار مناسب هستند. اکثر دریل‌های برقی دارای سیم بلندی هستند اما باز هم ممکن است در شرایطی قرار بگیرید که به پریز برق دسترسی نداشته باشید. در چنین شرایطی، عملا دریل‌های برقی بی استفاده باقی‌ می‌مانند.

دریل‌های شارژی یا بی سیم کرون

اگر قصد شما از خرید دریل، استفاده در منزل و انجام کارهای کوچک می‌باشد، دریل شارژی برند کرون برای شما گزینه بهتری خواهدبود. از این دریل‌ها جهت باز و بسته کردن پیچ نیز می‌توان استفاده کرد. کار کردن با این دریل‌ها چندان هم پیچیده نبوده و برخلاف دریل‌های برقی به قدرت زیادی برای مهار کردن نیاز ندارند.

عموما نوع خانگی دریل‌های شارژی دارای ولتاژی بین ۱۲ الی ۱۸ ولت هستند و به راحتی با استفاده از آن‌ها می‌توان کارهای تعمیراتی زیادی را در منزل انجام داد. هر مقدار که این ولتاژ بیشتر باشد، به همان نسبت، دستگاه به باتری سنگین‌تر و بزرگتری نیاز دارد. همین امر موجب افزایش وزن دریل می‌شود. پس اگر برای خرید به دریل سبک تری نیاز دارید، نوع ولتاژ پایین آن برای شما مناسب خواهد بود.

مدت زمان کارکرد دریل شارژی

مدت زمانی که دریل شارژی کرون کار می‌کند، به میزان عدد آمپر ساعت آن بستگی دارد؛ هر مقدار که این عدد بیشتر باشد، به همان نسبت ساعت استفاده از آن نیز بیشتر می‌شود. برای مثال وقتی روی دفترچه دریل نوشته شده که باتری ظرفیت یک آمپر ساعت دارد، یعنی می‌تواند به مدت یک ساعت، جریان الکتریسیته با شدت یک آمپر را  تولید کند. در این مورد می‌توانید همیشه یک باطری یدک به همراه داشته باشید تا از خاموش شدن دستگاه در حین کار جلوگیری کنید.

باید گفت که میزان ساعت کار این ابزار به عوامل دیگری نیز بستگی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به میزان شارژ اولیه، سطحی که قرار است دریل شود، میزان ساعاتی که دستگاه به طور مداوم روشن بوده است و میزان دما اشاره کرد. هر مقدار که سطح مورد نظر سخت تر باشد، برای سوراخ‌کاری به نیروی بیشتری نیاز خواهد داشت و به همان میزان از انرژی باتری استفاده بیشتری کرده و درنتیجه زمان مصرف آن کم می‌شود.

خرید و قیمت ابزار آلات صنعتی و ابزار برقی

در صورت به وجود آمدن هر گونه سوال درباره خرید انواع ابزار آلات صنعتی و مهندسی و ابزار برقی و نیاز به پشتیبانی و مشاوره می‌توانید به وسیله یکی از راه‌های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

جهت خرید و اطلاع از قیمت دریل شارژی کرون و انواع ابزار آلات صنعتی و مهندسی و خرید ابزار برقی با برس ابزار همراه باشید.

آدرس :تهران خیابان امام خمینی جنب بیمارستان سینا کوچه میرزایی پلاک ۱۴

شماره فروشگاه برس ابزار : ۰۲۱۶۶۷۰۸۲۳۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.