مقالات

معرفی ابزار های بادی

ابزارهای بادی - پیچ گوشتی بادی

ابزار های بادی در واقع ابزاری هستند که در آنها هوای فشرده به وسیله یک موتور پنوماتیک به انرژی مکانیکی تبدیل می شود. این ابزارها در واقع یک وسیله قدرتمند هستند که با نیروی هوای فشرده یا گاز دی اکسید کربن فشرده که به وسیله کمپرسور ایجاد می شود کار می کنند و باید گفت که ابزارهای بادی نسبت به ابزارهای برقی ایمنی بیشتری دارند. در ادامه به معرفی انواع ابزارهای بادی مانند : دریل بادی ، بکس بادی ، فرز بادی و پیچ گوشتی بادی میپردازیم. برای خرید و اطلاع از قیمت ابزار های بادی و ابزار آلات نجاری و انواع ابزار صنعتی با  فروشگاه اینترنتی ابزار برقی صنعتی برس ابزار تماس بگیرید.

ابزارآلات بادی

ابزارهای بادی جز آن دسته از ابزارهایی هستند که به وسیله نجارها و بسیاری دیگر از کسبه در زمینه صنعت مورد استفاده قرار می گیرد. برای ساختن یک میز چوبی و در آهنی شما به ابزارهای بادی احتیاج دارید و امروزه به دلیل نیاز مردم برای ساختن خانه های آپارتمانی نیز نیاز به ابزارهای بادی بیشتر شده است. در ضمن ابزارهای بادی نسبت به ابزارهای برقی از مزیت های بیشتری نیز برخوردار هستند.

مزیت ابزارهای بادی

در رابطه با ابزارهای بادی می توان گفت که به وسیله هوای فشرده کار می کنند و در هنگام کار کردن با آن ها نیازی نیست که نگران اتمام شارژ باتری دستگاه خود باشید. همچنین از دیگر مزیت‌های ابزارهای بادی این است که در هنگام کار کردن کابل و سیم های این دستگاه در زیر دست و پای شما نخواهد بود و شما می توانید به راحتی و با امنیت به کار خود ادامه دهید.

انواع ابزار های بادی

از جمله پرمصرف ترین ابزار های بادی می توان به دریل بادی، پیچ گوشتی بادی، فرز بادی، قیچی بادی، پیستوله بادی، پرچ کن بادی، چکش ­بادی، بکس بادی، پمپ باد، منگنه و میخکوب بادی، جغجغه بادی، بالانسر، پولیش زن بادی، ابزار بادی نجاری، اره پنوماتیک، ابزار جانبی بادی و … اشاره نمود

دریل بادی

دریل بادی وسیله ای است که می توان از آن برای سوراخ کردن و همچنین همزن در صنایع مختلف استفاده کرد و باید گفت که این وسیله یکی از محبوب ترین و پرمصرف ترین وسیله ها در صنایع مختلف می باشد.

بکس بادی

بکس بادی و یا آچار بادی به نام های دیگری چون ایمپکت بادی و آچار پنوماتیک نیز شناخته می شود. این وسیله برای باز و بسته کردن انواع پیچ و مهره ها است.

فرز بادی

این ابزار از آن معمولاً برای مکان هایی که نیاز به برش و شیار دارند استفاده می شود. از کاربردهای دیگر این دستگاه می‌ توان به فرم تراشی و صفحه تراشی نیز اشاره کرد و یکی از انواع پرکاربرد این دستگاه می توان به فرز انگشتی اشاره کرد. یک ست فرز بادی دارای ۵۰ عدد تیغه است که شما می‌توانید از آن برای انجام کارهای مختلف فنی و نجاری استفاده کنید. در ضمن  این ابزار در برخی مدل ها دارای قابلیت های مانند تنظیم ارتفاع و نصب گونیا میباشد.

پیچ گوشتی بادی

پیچ گوشتی بادی یا پیچ بازکن بادی برای باز و بسته کردن انواع پیچ های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد که می تواند مانند یک پیچ گوشتی تمامی پیچها را مانند یک اهرم باز کند و ببندد. همچنین این ابزار دارای انواع مختلفی می باشد که از بین آنها می توان به پیچ گوشتی پرقدرت و پیچ گوشتی سرکج اشاره کرد. همچنین این ابزار دارای قابلیت هایی مانند تغییر مکان، افزایش سرعت و چرخش به سمت راست و چپ می باشد.

پیستوله بادی

پیستوله بادی ابزاری است که توسط کمپرسور باد کار می‌کند و با استفاده از آن می توان برای رنگ پاشی و یا پاشیدن انواع مایعات بر روی سطوح مختلف استفاده کرد. پیستوله بادی در دو نوع حرفه ای و خانگی موجود می باشد.

خرید و قیمت ابزار آلات صنعتی و انواع ابزار بادی :

در صورت به وجود آمدن هر گونه سوال درباره انواع ابزار آلات صنعتی و مهندسی و نیاز به پشتیبانی و مشاوره می‌توانید به وسیله یکی از راه‌های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

جهت خرید و اطلاع از قیمت انواع ابزار صنعتی و مهندسی و خرید ابزار برقی با برس ابزار همراه باشید.

آدرس :تهران خیابان امام خمینی جنب بیمارستان سینا کوچه میرزایی پلاک ۱۴

کد پستی: ۱۱۳۶۷۴۹۹۴۱

شماره فروشگاه برس ابزار : ۰۲۱۶۶۷۰۸۲۳۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.