مقالات

افزایش طول عمر برس‌های صنعتی

انواع روش های نگهداری از برس های صنعتی

یکی از مهمترین فاکتورهایی که خریداران در هنگام خرید خود به آن توجه می‌کنند کیفیت برس‌های صنعتی است؛ زیرا طول عمر این محصولات و کیفیت آنها تاثیر زیادی در کاربری‌های مختلف می‌گذارد. برس‌های صنعتی از قسمت‌های مختلف تشکیل می‌شوند و باید کیفیت بالایی داشته باشند. این ابزار صنعتی از رشته‌های سیمی، نایلونی و موی حیوانی تولید می‌شود. در صورتی که هر یک از این قسمت‌ها دارای کیفیت و استاندارد لازم باشند، طول عمر برش‌های صنعتی نیز افزایش پیدا خواهد کرد. برای اطلاع بیشتر در این زمینه با برس ابزار همراه شوید.

انواع برس‌های صنعتی

اگرچه اساس تولید برس‌های صنعتی با یکدیگر تقریباً یکسان است، اما این برس‌ها با استفاده از مواد مختلفی تولید می‌شوند که می‌توان از آنها در صنایع گوناگون استفاده کرد. از این برس‌ها می‌توان به برس‌های سیلندری، استوانه‌ای، دیسکی، تخت، برس نواری، تسمه ای، روتاری و … اشاره کرد. با توجه به اینکه این برس‌ها تنوع بالایی دارند از مواد اولیه مختلفی در تولید آن‌ها استفاده خواهد شد که هر یک طول عمر متفاوتی دارند.

نکات مهم در استفاده از انواع فرچه‌های صنعتی

اگر بخواهید در هنگام استفاده از فرچه‌های صنعتی در طول آن عمر آنها موثر باشید، باید به نکات مختلفی توجه کنید. توجه به استحکام مواد اولیه در تولید برس‌ها تاثیر زیادی در طول عمر آنها می‌گذارد. اگر با توجه به تراکم الیاف و مواد از این برس‌ها به صورت صحیح استفاده کنید، باعث افزایش طول عمر آنها خواهید شد. از جایی که این محصول تنوع بالایی دارد استفاده از یک برس مطابق با وظیفه آن تاثیر زیادی در طول عمر این محصول می‌گذارد.  از نکات مهم دیگر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

برس های صنعتی و روش های نگهداری از آن

تراکم صحیح الیاف برس

یکی از نکات بسیار مهمی که در طول عمر برس‌های صنعتی تاثیر می‌گذارد، تراکم صحیح الیاف برس‌ها است. با توجه به کاربرد وسیعی که برس‌ها دارند، تولید کنندگان باید این نکته را در نظر بگیرند که تراکم الیاف باید با توجه به کاربرد آنها باشد.

توجه به کیفیت و تعداد الیاف مورد استفاده در برس

اگر در یک برس تعداد الیاف کمتری مورد استفاده قرار گیرد، سریع‌تر فرسوده می‌شود. برای افزایش طول عمر برس باید به تعداد الیاف و کیفیت آنها توجه داشت. تولید کنندگان مختلفی که در کشور انواع برس را تولید می‌کنند اگر به این نکته توجه داشته باشند، می‌توانند طول عمر برس را افزایش دهند.

تنظیم کردن ارتفاع برس

تنظیم کردن ارتفاع برس هم تاثیر زیادی در طول عمر آن می‌گذارد. اگر انتهای برس با کار درگیر شود طول عمر آن کاهش پیدا خواهد کرد.

نگهداری از برس ها در جای مناسب

از عوامل موثر در طول عمر برس‌ها می‌توان به نگهداری از آنها در یک محل مناسب اشاره کرد. با توجه به زمان انتظار برای تحویل به مشتری این محصول باید در مکانی قرار گیرد که دچار آسیب نشود.

بسته بندی مناسب

بسته‌بندی صحیح و مناسب برس هم برای جلوگیری از خمیدگی و شکستگی الیاف آن تاثیر زیادی در طول عمر این محصول می‌گذارد. اگر می‌خواهید طول عمر برس‌ها را افزایش دهید، حتما آنها را در بسته‌بندی بگذارید که به الیاف و دسته آن آسیبی وارد نشود.

انواع برس های صنعتی

نظافت منظم برس

در صورتی که پس از استفاده از برس‌ها و نظافت آنها توجه زیادی داشته باشید باعث افزایش طول عمر آنها خواهید شد. وجود آلودگی‌ها در میان الیاف برس‌ها باعث می‌شود که آسیب جدی به آنها وارد شده و پس از مدت کوتاهی فرسوده شود.

شست‌وشوی فرچه و برس

برای افزایش طول عمر این محصول از شستشوی آن با مواد شیمیایی بپرهیزید؛ زیرا باعث آسیب جدی به الیاف برس‌ها می‌شود. هرچه در نگهداری برس و فرچه دقت زیادی داشته باشید، می‌توانید تاثیر زیادی در طول عمر آن بگذارید.

سخن پایانی

همانطور که در این مطلب توضیح دادیم برس‌های صنعتی با تنوع بالای خود در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. در صورتی که قصد نگهداری از این محصول را داشته باشید، باید به نکات مختلفی توجه کنید تا منجر به کاهش طول عمر آن نشوید. برای خرید این محصول می‌توانید از طریق برس ابزار اقدام کنید. این محصول توسط مجموعه ما به صورت اینترنتی و غیرحضوری به فروش می‌رسد. برای ثبت سفارش خود هم اکنون از طریق همین سایت خرید خود را انجام دهید تا همکاران ما پس از ثبت سفارش شما آن را به آدرستان ارسال کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.